• 25-07-2021, 10:54:30
    #10
    YilmazBilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asil/yitik clasic
    Fatih marshal
    Clasic de delipop hoş duruyor hocam
    marshalda da fatihle sihirpunk arasında kaldım
  • 25-07-2021, 10:56:50
    #11
    Grafik Tasarım Uzmanı 🎨
    Berkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Clasic de delipop hoş duruyor hocam
    marshalda da fatihle sihirpunk arasında kaldım
    asil clasic daha çok seviliyor ilerde satacaksanız asil alın
  • 25-07-2021, 15:04:50
    #12
    Satacak oldugun zaman kaca Satmayı planlıyorsun acaba onu merak ettim bende 10.500 TL harcama yapmıs hesap içinde saydıklarınızın hepsi fazla fazla var ama istedigim fiyata satabilecegimi sanmıyorum .
  • 25-07-2021, 15:07:31
    #13
    ışık muhafızı ve delipop vandal fav
  • 25-07-2021, 15:14:30
    #14
    SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satacak oldugun zaman kaca Satmayı planlıyorsun acaba onu merak ettim bende 10.500 TL harcama yapmıs hesap içinde saydıklarınızın hepsi fazla fazla var ama istedigim fiyata satabilecegimi sanmıyorum .
    O hesabı kolay kolay zaten satamazsın hocam alacak olan olsa bile ya yayıncı olur ya da yayına başlayacak biri ama TR şartlarında zor yurt dışını deneyebilirsin