EFG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yağmacı vandal en iyisi bana göre bıçak olarakta mahvolmuş kralın kılıcı var gerçekten çok iyi duruyor. Kendi elinde de karşıdan görünüşü de baya güzel ve özellikle çekiş animasyonu baya iyi duruyor. Operatör olarak Ejder Phantom olarakta ion en iyisi bana göre
Ejder bana göre oyuna gelmiş en iyi set hocam ama işte mağazaya gelmeleri problem oluyor