• 24-12-2025, 17:39:06
    #1
    Yaklaşık 2 sene önce fena batmıştım ve borçlar gırtlağa dayanmıştı, krediler kredilerle ödeniyordu ve toplam 3m dan fazla zararla biten bir serüven oldu. Ama yılmadık çalıştık çabaladık ve sıfırı gördük bi kaç ay önce. Geçen sene açtığım konu geldi aklıma aşağıya bırakıyorum.

    Benzer durum yaşayan arkadaşlar varsa lütfen umudunuzu kaybetmeyin. Hep birlikte daha güzel günlere inşallah 🙏

    https://www.r10.net/uye-ozel/4130925...elal-edin.html


  • 24-12-2025, 17:43:04
    #2
    TASARIM AJANSI
    2 senede 3m kasabildiyseniz maşallah.
    Şimdi insanların ortalama aylık geliri 35k, 2 senede 840k yapar. Yaşam masraflarını düşünce 0k yapar.

    Tebrik ederim.
  • 24-12-2025, 17:45:46
    #3
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 senede 3m kasabildiyseniz maşallah.
    Şimdi insanların ortalama aylık geliri 35k, 2 senede 840k yapar. Yaşam masraflarını düşünce 0k yapar.

    Tebrik ederim.
    Teşekkür ederim. Çok zorlu geçti ilk açtığım konuda çok pm atan olmuştu hem destek için hem aynı durumda olan arkadaşlardan. Üzüntümüzü paylaşmıştık sevincimi de paylaşmak ve yeni yıla iyi dileklerle girmek istedim
  • 24-12-2025, 17:46:30
    #4
    Tebrik ederim, başarılar diliyorum
  • 24-12-2025, 17:46:57
    #5
    Sizin adınıza çok sevindim. Geçmiş olsun
  • 24-12-2025, 17:47:37
    #6
    Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim, başarılar diliyorum
    katip25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin adınıza çok sevindim. Geçmiş olsun
    Teşekkür ederim allah razı olsun sevincimizi paylaştınız
  • 24-12-2025, 17:48:03
    #7
    Dijital Çözümler
    Tebrik ederim hocam. çabalamadan birşey olmuyor o gün ben battım bitti devam edemiyorum deseydiniz bugünleri görmeniz belkide imkansızdı
  • 24-12-2025, 17:49:05
    #8
    Helal olsun hocam, çalışma disiplinini nasıl sağladınız neler yaptınız 2 yılda ve bu noktaya geldiniz kısaca anlatırsanız dinlemek isteriz
  • 24-12-2025, 17:55:40
    #9
    oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim hocam. çabalamadan birşey olmuyor o gün ben battım bitti devam edemiyorum deseydiniz bugünleri görmeniz belkide imkansızdı
    teşekkürler hocam tam bu yüzden açtım aslında konuyu. Pes etmemek gerekiyor kolay değil ama imkansız da değilmiş.


    declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun hocam, çalışma disiplinini nasıl sağladınız neler yaptınız 2 yılda ve bu noktaya geldiniz kısaca anlatırsanız dinlemek isteriz
    Öncelikle teşekkür ederim hocam. Dediğim gibi hiç kolay olmadı evliliğimi bile zora soktuğu zamanlar oldu gerdi beni umutsuzluk zorluk. Ama hiç yapmadığım bişey yapıp bir ortakla işe devam etme kararı aldım. Üstümden çok yük aldı sağolsun. Çok disiplinli çalışmadık, muhakkak tonla hata da yaptık ama elimizden geleni yapmaya çalıştık, birbirimize destek olduk. ortak olunca kazancın bölünmediğini üstüne katlandığını gördük. KV Karahanlı diyordu ya anasız büyünür babasız büyünür ortaksız büyünmez diye. Cidden iyi bir ortak ve düzenli çalışmakmış benim ilacım.