FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 senede 3m kasabildiyseniz maşallah.
Şimdi insanların ortalama aylık geliri 35k, 2 senede 840k yapar. Yaşam masraflarını düşünce 0k yapar.

Tebrik ederim.
Teşekkür ederim. Çok zorlu geçti ilk açtığım konuda çok pm atan olmuştu hem destek için hem aynı durumda olan arkadaşlardan. Üzüntümüzü paylaşmıştık sevincimi de paylaşmak ve yeni yıla iyi dileklerle girmek istedim