Tebrik ederim hocam. çabalamadan birşey olmuyor o gün ben battım bitti devam edemiyorum deseydiniz bugünleri görmeniz belkide imkansızdı
teşekkürler hocam tam bu yüzden açtım aslında konuyu. Pes etmemek gerekiyor kolay değil ama imkansız da değilmiş.
Helal olsun hocam, çalışma disiplinini nasıl sağladınız neler yaptınız 2 yılda ve bu noktaya geldiniz kısaca anlatırsanız dinlemek isteriz
Öncelikle teşekkür ederim hocam. Dediğim gibi hiç kolay olmadı evliliğimi bile zora soktuğu zamanlar oldu gerdi beni umutsuzluk zorluk. Ama hiç yapmadığım bişey yapıp bir ortakla işe devam etme kararı aldım. Üstümden çok yük aldı sağolsun. Çok disiplinli çalışmadık, muhakkak tonla hata da yaptık ama elimizden geleni yapmaya çalıştık, birbirimize destek olduk. ortak olunca kazancın bölünmediğini üstüne katlandığını gördük. KV Karahanlı diyordu ya anasız büyünür babasız büyünür ortaksız büyünmez diye. Cidden iyi bir ortak ve düzenli çalışmakmış benim ilacım.