Yaklaşık 2 sene önce fena batmıştım ve borçlar gırtlağa dayanmıştı, krediler kredilerle ödeniyordu ve toplam 3m dan fazla zararla biten bir serüven oldu. Ama yılmadık çalıştık çabaladık ve sıfırı gördük bi kaç ay önce. Geçen sene açtığım konu geldi aklıma aşağıya bırakıyorum.

Benzer durum yaşayan arkadaşlar varsa lütfen umudunuzu kaybetmeyin. Hep birlikte daha güzel günlere inşallah 🙏

https://www.r10.net/uye-ozel/4130925...elal-edin.html