• 17-07-2024, 00:17:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar herkese hayırlı geceler dilerim
    Sorum şu mevcut çalıştığım yerde ayri bir katta yalnız başıma çalışıyorum normalde 2 kişinin çalıştığı yerde tek kişi çalışıyorum bu yasak değilmi kanunen burda başıma birşey gelse 1_2 saat kimsenin ruhu duymaz ne yapmam gerek 6 yıldır çalışıyorum ama hakkımı aldığımı düşünmüyorum bu yüzden yasal olarak avukatsiz nasil tazminatımı alabilirim

    CNC operatörü maaş 23.500
    3 vardiya


  • 17-07-2024, 00:26:29
    #2
    Danışman
    Merhabalar.

    Sadece tek başınıza çalışmanız mı sıkıntı oluşturuyor. Başka
    bir konu var mı? Fazla mesai ücretlerinin ödenmemesi ya da
    mobbing gibi bir durum var mı? Sadece kamera takarak
    şikayetinizi çözebilirler. Maaşınızın az olması tazminatla
    ayrılmanız için bir fayda sağlamaz. Detay paylaşabilirseniz
    başka bir çözüm bulmaya çalışabiliriz.

    İyi forumlar
  • 17-07-2024, 00:46:52
    #3
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.

    Sadece tek başınıza çalışmanız mı sıkıntı oluşturuyor. Başka
    bir konu var mı? Fazla mesai ücretlerinin ödenmemesi ya da
    mobbing gibi bir durum var mı? Sadece kamera takarak
    şikayetinizi çözebilirler. Maaşınızın az olması tazminatla
    ayrılmanız için bir fayda sağlamaz. Detay paylaşabilirseniz
    başka bir çözüm bulmaya çalışabiliriz.

    İyi forumlar
    Malesef onun haricinde birşey yok kamerada var çalıştığım bölümde
  • 17-07-2024, 00:53:59
    #4
    Bana iki maas mi veriyon desene ben niye iki adamin yaptığı işi yapiyom desene hocam kendinizi ezdirmeyin bu her sektör için geçerli bende fabrikada çalışıyorum bir sıkıntım olmadi kendimi ezdirmem çünkü
  • 17-07-2024, 00:57:49
    #5
    bundan bir tazminat çıkmaz