Merhaba arkadaşlar herkese hayırlı geceler dilerim
Sorum şu mevcut çalıştığım yerde ayri bir katta yalnız başıma çalışıyorum normalde 2 kişinin çalıştığı yerde tek kişi çalışıyorum bu yasak değilmi kanunen burda başıma birşey gelse 1_2 saat kimsenin ruhu duymaz ne yapmam gerek 6 yıldır çalışıyorum ama hakkımı aldığımı düşünmüyorum bu yüzden yasal olarak avukatsiz nasil tazminatımı alabilirim

CNC operatörü maaş 23.500
3 vardiya