Merhabalar.
Sadece tek başınıza çalışmanız mı sıkıntı oluşturuyor. Başka
bir konu var mı? Fazla mesai ücretlerinin ödenmemesi ya da
mobbing gibi bir durum var mı? Sadece kamera takarak
şikayetinizi çözebilirler. Maaşınızın az olması tazminatla
ayrılmanız için bir fayda sağlamaz. Detay paylaşabilirseniz
başka bir çözüm bulmaya çalışabiliriz.
İyi forumlar
Malesef onun haricinde birşey yok kamerada var çalıştığım bölümde