Bana iki maas mi veriyon desene ben niye iki adamin yaptığı işi yapiyom desene hocam kendinizi ezdirmeyin bu her sektör için geçerli bende fabrikada çalışıyorum bir sıkıntım olmadi kendimi ezdirmem çünkü