R10'da geçen 17.Yıl
82
●3.622
- 23-02-2024, 23:39:58Ersat başkan korkunun ecele faydası yok, bazen düşünmeden yaşamak gerek.ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2024, 00:04:06evet hocam isim tasarimerkeziydi baya zaman geçti hafızanız çok iyimiş tebrik ederimSheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2024, 13:49:32Baya katkısı olmuştu ortam forum kültürü baya güzeldi unutmak ne mümkünMuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle