• 23-02-2024, 23:38:47
    #73
    17 yıl vay be. zaman çok hızlı ve acımasız
  • 23-02-2024, 23:39:58
    #74
    ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, son zamanlarda bende korkutucu bir hal almaya başladı daha dün gibi ama düşününce değil, zaman kavramı değişti.
    Üye olduğumda doğan bebekler 18 yaşına geldi yani çok farklı bir durum ahaha
    Ersat başkan korkunun ecele faydası yok, bazen düşünmeden yaşamak gerek.
  • 24-02-2024, 16:51:50
    #75
    muratback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamün aleyküm,

    Tüm üyelere selam olsun. 17 yıl ne çabuk geçti.
    Forumla büyümüşsün
  • 25-02-2024, 08:14:06
    #76
    Her yıl R10 ağacında sessizce dökülen yapraklar oluyor.
    2034 geldiğinde yine birileri konu açacak bazılarımız olmayacak ne üzücü değil mi?
  • 28-04-2024, 00:04:06
    #77
    Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafiktasarimerkezi bir forum vardı oranın kurucusuydunuz galiba değil mi doğru hatırlıyorum
    evet hocam isim tasarimerkeziydi baya zaman geçti hafızanız çok iyimiş tebrik ederim
  • 23-05-2024, 13:49:32
    #78
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam isim tasarimerkeziydi baya zaman geçti hafızanız çok iyimiş tebrik ederim
    Baya katkısı olmuştu ortam forum kültürü baya güzeldi unutmak ne mümkün
  • 23-05-2024, 13:57:57
    #79
    Öyle bir geçer zaman ki..
  • 23-05-2024, 14:03:40
    #80
    Kahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir geçer zaman ki..
  • 23-05-2024, 23:23:57
    #81
    Yıllar...