Konu
R10'da geçen 17.Yıl
25-02-2024, 08:14:06
#76
xxx786
Her yıl R10 ağacında sessizce dökülen yapraklar oluyor.
2034 geldiğinde yine birileri konu açacak bazılarımız olmayacak ne üzücü değil mi?