Konu
R10'da geçen 17.Yıl
23-05-2024, 13:49:32
#78
Sheftally
MuGi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet hocam isim tasarimerkeziydi baya zaman geçti hafızanız çok iyimiş tebrik ederim
Baya katkısı olmuştu ortam forum kültürü baya güzeldi unutmak ne mümkün