Konu
R10'da geçen 17.Yıl
24-02-2024, 16:51:50
#75
webmovoo
muratback adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamün aleyküm,
Tüm üyelere selam olsun. 17 yıl ne çabuk geçti.
Forumla büyümüşsün