Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Grafiktasarimerkezi bir forum vardı oranın kurucusuydunuz galiba değil mi doğru hatırlıyorum
evet hocam isim tasarimerkeziydi baya zaman geçti hafızanız çok iyimiş tebrik ederim