Konu
R10'da geçen 17.Yıl
28-04-2024, 00:04:06
#77
MuGi
Sheftally adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Grafiktasarimerkezi bir forum vardı oranın kurucusuydunuz galiba değil mi doğru hatırlıyorum
evet hocam isim tasarimerkeziydi baya zaman geçti hafızanız çok iyimiş tebrik ederim