• 22-01-2024, 20:41:31
    #1
    Merhabalar, üniversite öğrencisiyim. İlk defa Ziraat Bankası'nın sunduğu GençKart ile harcama yaptım. Toplam borcum 2000 tl. İlk defa aldığım için içimde bir sıkıntı oluştu. Son ödeme tarihi 13 Şubat bu arada. Merakım şu, benim ödemem gereken sadece asgari tutar mı olacak yoksa tüm borcumu mu ödemeliyim? Çok teşekkürler şimdiden.
  • 22-01-2024, 20:43:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüm borcu ödemelisin ama paran yoksa asgari ödersin ama ona da faiz biner
  • 22-01-2024, 20:44:09
    #3
    Kurumsal Üye
    Asgari Tutarıda Ödeyebilirsin , Toplam Borcunuda
  • 22-01-2024, 20:44:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Harcama yaptı iseniz eğer tüm harcanan rakamı geri ödemelisiniz.
  • 22-01-2024, 20:45:05
    #5
    ekstre kesiminde normalde tüm tutarı ödemeniz gerekli. Asgari tutar, ödemeyecek gibi olduğunuz zamanlarda icraya düşmemesi için yatırılması tavsiye edilir. Çünkü hem kredi puanını etkiler hem de ödenmeyen kalan borca faiz işlemeye başlar
  • 22-01-2024, 20:45:22
    #6
    Kredi kartı olunca sonra ödenmeyecekmiş gibi harcama yapıyor çoğu insan. O yüzden düzenli gelirin yoksa fazla kullanmamaya çalış. Kullanınca da hepsini öde yoksa kalan borca faiz işler.
  • 22-01-2024, 20:47:23
    #7
    onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm borcu ödemelisin ama paran yoksa asgari ödersin ama ona da faiz biner
    SosyalAhenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari Tutarıda Ödeyebilirsin , Toplam Borcunuda
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harcama yaptı iseniz eğer tüm harcanan rakamı geri ödemelisiniz.
    osenturk26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekstre kesiminde normalde tüm tutarı ödemeniz gerekli. Asgari tutar, ödemeyecek gibi olduğunuz zamanlarda icraya düşmemesi için yatırılması tavsiye edilir. Çünkü hem kredi puanını etkiler hem de ödenmeyen kalan borca faiz işlemeye başlar
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı olunca sonra ödenmeyecekmiş gibi harcama yapıyor çoğu insan. O yüzden düzenli gelirin yoksa fazla kullanmamaya çalış. Kullanınca da hepsini öde yoksa kalan borca faiz işler.
    Hepinize çok teşekkür ederim, ayrıca Neto abi, bunu ödeyip direkt kapatacağım zaten. Üzerimdeki stres bayağı. Tekrardan teşekkürler.
  • 22-01-2024, 20:48:35
    #8
    Degurechaff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepinize çok teşekkür ederim, ayrıca Neto abi, bunu ödeyip direkt kapatacağım zaten. Üzerimdeki stres bayağı. Tekrardan teşekkürler.
    Kredi kartı dünyadaki en iyi icatlardan bir tanesi, kapatmayın.
  • 22-01-2024, 21:05:17
    #9
    Degurechaff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepinize çok teşekkür ederim, ayrıca Neto abi, bunu ödeyip direkt kapatacağım zaten. Üzerimdeki stres bayağı. Tekrardan teşekkürler.
    Kapatma, ufak ufak ta olsa kullan,cebindeki paran kadar kullan. Zira ileride kredi notun hem aile, hem bireysel he mde is hayatini etkileyecek.