Kredi Kartı HK.
8
●232
- 22-01-2024, 20:41:31Merhabalar, üniversite öğrencisiyim. İlk defa Ziraat Bankası'nın sunduğu GençKart ile harcama yaptım. Toplam borcum 2000 tl. İlk defa aldığım için içimde bir sıkıntı oluştu. Son ödeme tarihi 13 Şubat bu arada. Merakım şu, benim ödemem gereken sadece asgari tutar mı olacak yoksa tüm borcumu mu ödemeliyim? Çok teşekkürler şimdiden.
- 22-01-2024, 20:45:05ekstre kesiminde normalde tüm tutarı ödemeniz gerekli. Asgari tutar, ödemeyecek gibi olduğunuz zamanlarda icraya düşmemesi için yatırılması tavsiye edilir. Çünkü hem kredi puanını etkiler hem de ödenmeyen kalan borca faiz işlemeye başlar
- 22-01-2024, 20:47:23onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSosyalAhenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleosenturk26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHepinize çok teşekkür ederim, ayrıca Neto abi, bunu ödeyip direkt kapatacağım zaten. Üzerimdeki stres bayağı. Tekrardan teşekkürler.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2024, 20:48:35Kredi kartı dünyadaki en iyi icatlardan bir tanesi, kapatmayın.Degurechaff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2024, 21:05:17Kapatma, ufak ufak ta olsa kullan,cebindeki paran kadar kullan. Zira ileride kredi notun hem aile, hem bireysel he mde is hayatini etkileyecek.Degurechaff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle