Kredi kartı olunca sonra ödenmeyecekmiş gibi harcama yapıyor çoğu insan. O yüzden düzenli gelirin yoksa fazla kullanmamaya çalış. Kullanınca da hepsini öde yoksa kalan borca faiz işler.