Merhabalar, üniversite öğrencisiyim. İlk defa Ziraat Bankası'nın sunduğu GençKart ile harcama yaptım. Toplam borcum 2000 tl. İlk defa aldığım için içimde bir sıkıntı oluştu. Son ödeme tarihi 13 Şubat bu arada. Merakım şu, benim ödemem gereken sadece asgari tutar mı olacak yoksa tüm borcumu mu ödemeliyim? Çok teşekkürler şimdiden.