onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm borcu ödemelisin ama paran yoksa asgari ödersin ama ona da faiz biner
SosyalAhenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asgari Tutarıda Ödeyebilirsin , Toplam Borcunuda
OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harcama yaptı iseniz eğer tüm harcanan rakamı geri ödemelisiniz.
osenturk26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekstre kesiminde normalde tüm tutarı ödemeniz gerekli. Asgari tutar, ödemeyecek gibi olduğunuz zamanlarda icraya düşmemesi için yatırılması tavsiye edilir. Çünkü hem kredi puanını etkiler hem de ödenmeyen kalan borca faiz işlemeye başlar
neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kredi kartı olunca sonra ödenmeyecekmiş gibi harcama yapıyor çoğu insan. O yüzden düzenli gelirin yoksa fazla kullanmamaya çalış. Kullanınca da hepsini öde yoksa kalan borca faiz işler.
Hepinize çok teşekkür ederim, ayrıca Neto abi, bunu ödeyip direkt kapatacağım zaten. Üzerimdeki stres bayağı. Tekrardan teşekkürler.