• 24-09-2021, 00:03:57
    #1
    Merhaba iyi günler dilerim,
    Yarın sabah mezuniyet törenim vardı, üniversite bitti çok şükür.
    Test zorunluydu iyiki de zırunluymuş, zorunlu olmasa arkadaşlarıma ve hocalarıma bulaştıracaktım.
    Önceki konum buydu:
    https://www.r10.net/off-topic/293243...ona-olduk.html
  • 24-09-2021, 00:05:37
    #2
    Geçmiş olsun hocam
  • 24-09-2021, 00:07:27
    #3
    Geçmiş olsun hocam.
  • 24-09-2021, 00:08:38
    #4
    sanalsavunma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
    Teşekkür ediyorum
  • 24-09-2021, 00:09:13
    #5
    Geçmiş olsun hocam
  • 24-09-2021, 00:09:32
    #6
    Geçmiş olsun zorunlu testin faydaları.
  • 24-09-2021, 00:10:27
    #7
    Öncelikle geçmiş olsun. Hastalığı geçirdiğim süre boyunca bir doktor dostumuz ile kontak halindeydim, izolasyon süresi bitse dahi, virüs kalıntıları 1 ay boyunca testi pozitif çıkarabiliyor. Tabi izole durman en doğrusu ama psikolojik olarak kendini hastalığa bırakma.
  • 24-09-2021, 00:17:01
    #8
    ah be hocam çok büyük geçmiş olsun valla üzüldüm Rabbim şifalar versin aman dikkat edin kendinize
  • 24-09-2021, 00:18:15
    #9
    Geçmiş olsun hocam. Neden 23 gün peki