Merhaba iyi günler dilerim,
Yarın sabah mezuniyet törenim vardı, üniversite bitti çok şükür.
Test zorunluydu iyiki de zırunluymuş, zorunlu olmasa arkadaşlarıma ve hocalarıma bulaştıracaktım.
Önceki konum buydu: https://www.r10.net/off-topic/293243...ona-olduk.html
Öncelikle geçmiş olsun. Hastalığı geçirdiğim süre boyunca bir doktor dostumuz ile kontak halindeydim, izolasyon süresi bitse dahi, virüs kalıntıları 1 ay boyunca testi pozitif çıkarabiliyor. Tabi izole durman en doğrusu ama psikolojik olarak kendini hastalığa bırakma.