Öncelikle geçmiş olsun. Hastalığı geçirdiğim süre boyunca bir doktor dostumuz ile kontak halindeydim, izolasyon süresi bitse dahi, virüs kalıntıları 1 ay boyunca testi pozitif çıkarabiliyor. Tabi izole durman en doğrusu ama psikolojik olarak kendini hastalığa bırakma.