Merhaba iyi günler dilerim,
Yarın sabah mezuniyet törenim vardı, üniversite bitti çok şükür.
Test zorunluydu iyiki de zırunluymuş, zorunlu olmasa arkadaşlarıma ve hocalarıma bulaştıracaktım.
Önceki konum buydu:
https://www.r10.net/off-topic/293243...ona-olduk.html