hemen bir sevgili bul , müzik dinleme , onu hatırlatacak her şeyi sil yok et .
onu unutmazsan ileride ki ilişkilerin falan sıkıntılı olur.
bu kalp nasıl geçer?
20
●261
- 14-09-2021, 03:43:49hayatımda olmasın istiyorum hocam ama çok özledim, 2 yıl oldu görmüyorum vallahi 1 kere sarılmak bana yetecek, yada dediğin gibi seviyorum..GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2021, 03:44:46hocam aklındakiyle yaşlanırsın, maalesef gidemiyor hemen, yenisini bulduk ama olmuyor maalesefufuk_26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2021, 03:54:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Maalesef zor geçer. Ara sıra gizliden onun hikayelerine bakıyorum. Eskisi gibi güzel gelmiyor ama eski fotolarımıza baktığımda canım acıyor. birlikte olduğumuz fotoğraflarda çok güzel geliyor sadece. unutmak gerçekten kolay değil. benimde 2 seneye yakın oldu sanırım. duygusal arabesk şarkılar daha çok acıtır hocam. aklınızı başka şeylerle oyalayın. hayatınıza onu unutturacak birinin girmesi lazım. eğer ona gerçekten aşık olursa o zaman geçebilir.
- 14-09-2021, 03:59:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.psikoloğa gidin r10da konu açarak çözemezsiniz böyle sorunları..
- 14-09-2021, 04:01:19psikologum var zaten, ben belki daha farklı fikirler duymak istiyorum,CandiceWhite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=StLNIusarRc - 14-09-2021, 04:09:31MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asıl sorun psikoloğa gitmeniz sanırım sizin psikiyatriste gitmeniz gerekiyor..