• 14-09-2021, 03:29:27
    #1
    selamlar güzel dostlar, hayırlı geceler
    3 gündür aralıksız 2 yıldır görmediğim eski sevgilimi rüyamda görüyorum, maalesef çok fazla kötü ayrıldık ama bu kalp unutamıyor, 3 gündür onu rüyamda görmekten sıkıldım ama kalbim çok acıyor, nasıl geçiyor bu acı ya, sanki ilk günkü aşk gibi çarpıyor resmen şuan bile aşığım zaten de tam unutmuşken 3 gündür kötüyüm var mı önerisi olan..


    https://www.youtube.com/watch?v=_84cbbujTCc


    https://www.youtube.com/watch?v=19t8WGcnQEg


    https://www.youtube.com/watch?v=dsrXeXlZAq8

    vazgeçmek istiyorum da olmuyor işte.

    https://www.youtube.com/watch?v=V2-9oGCC-eE
  • 14-09-2021, 03:34:54
    #2
    Ne kadar geçmesi için çabalarsan o kadar geçmez. Şey gibi ne kadar istersen o kadar olmazda bu evrenin "sen bakarken soyunamıyorum" deme şeklidir ya hani, onun gibi. Akışına bırak acını da, sevdanı da, kaybettiğini de kabullen
  • 14-09-2021, 03:35:55
    #3
    GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar geçmesi için çabalarsan o kadar geçmez. Şey gibi ne kadar istersen o kadar olmazda bu evrenin "sen bakarken soyunamıyorum" deme şeklidir ya hani, onun gibi. Akışına bırak acını da, sevdanı da, kaybettiğini de kabullen
    1 gram bile sevgim yok ama sadece son 1 kere sarılmak istiyorum sadece çok özledim...
  • 14-09-2021, 03:36:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dün bende gördüm dostum, geçmiyor.
  • 14-09-2021, 03:36:54
    #5
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Yeni birisine gönlünü kaptırıncaya kadar.
  • 14-09-2021, 03:38:10
    #6
    ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün bende gördüm dostum, geçmiyor.
    geçemez maalesef..

    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni birisine gönlünü kaptırıncaya kadar.
    hocam kaptırsak nolacak aklındakiyle ölürsün.
  • 14-09-2021, 03:39:18
    #7
    weo
    Kurumsal Üye
    Ben kariyerim için 4 senelik sevgilimden ayrıldım. Geleceğine odaklanmadı öneririm.
  • 14-09-2021, 03:39:59
    #8
    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 gram bile sevgim yok ama sadece son 1 kere sarılmak istiyorum sadece çok özledim...
    Sevmediğin birini çok özlemesin be hocam, içeride yaşayan sevgi var, bunu kabullenmekten başla
  • 14-09-2021, 03:39:59
    #9
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni birisine gönlünü kaptırıncaya kadar.
    Yanlış düşünüyorsunuz, ilkler veya bilinçaltına kazınanlar asla silinmez.
    • MaiHes
    MaiHes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.