selamlar güzel dostlar, hayırlı geceler
3 gündür aralıksız 2 yıldır görmediğim eski sevgilimi rüyamda görüyorum, maalesef çok fazla kötü ayrıldık ama bu kalp unutamıyor, 3 gündür onu rüyamda görmekten sıkıldım ama kalbim çok acıyor, nasıl geçiyor bu acı ya, sanki ilk günkü aşk gibi çarpıyor resmen şuan bile aşığım zaten de tam unutmuşken 3 gündür kötüyüm var mı önerisi olan..
https://www.youtube.com/watch?v=_84cbbujTCc
https://www.youtube.com/watch?v=19t8WGcnQEg
https://www.youtube.com/watch?v=dsrXeXlZAq8
vazgeçmek istiyorum da olmuyor işte.
https://www.youtube.com/watch?v=V2-9oGCC-eE
bu kalp nasıl geçer?
20
●261
- 14-09-2021, 03:35:551 gram bile sevgim yok ama sadece son 1 kere sarılmak istiyorum sadece çok özledim...GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2021, 03:38:10geçemez maalesef..ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kaptırsak nolacak aklındakiyle ölürsün.BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-09-2021, 03:39:59Sevmediğin birini çok özlemesin be hocam, içeride yaşayan sevgi var, bunu kabullenmekten başlaMaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2021, 03:39:59Yanlış düşünüyorsunuz, ilkler veya bilinçaltına kazınanlar asla silinmez.BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle