Maalesef zor geçer. Ara sıra gizliden onun hikayelerine bakıyorum. Eskisi gibi güzel gelmiyor ama eski fotolarımıza baktığımda canım acıyor. birlikte olduğumuz fotoğraflarda çok güzel geliyor sadece. unutmak gerçekten kolay değil. benimde 2 seneye yakın oldu sanırım. duygusal arabesk şarkılar daha çok acıtır hocam. aklınızı başka şeylerle oyalayın. hayatınıza onu unutturacak birinin girmesi lazım. eğer ona gerçekten aşık olursa o zaman geçebilir.