GuyFawkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevmediğin birini çok özlemesin be hocam, içeride yaşayan sevgi var, bunu kabullenmekten başla
hayatımda olmasın istiyorum hocam ama çok özledim, 2 yıl oldu görmüyorum vallahi 1 kere sarılmak bana yetecek, yada dediğin gibi seviyorum..