• 13-09-2021, 23:50:41
    #19
    Öncelikle çok geçmiş olsun, forumda bir çok kişi işe başlarken zarar ederek başladı. eğer sermayem var diyorsunuz. size bir uygulama reskinleyip hediye etmek isterim. sizde bu sayede harcama yapacağınız parayı reklam olarak harcarsınız. ne dersiniz?
  • 13-09-2021, 23:52:07
    #20
    1000 tl için 10 gün çalışılır , sizin suçunuz değil , hizmetin ayıplı olması ben sorun olunca hemen telafi ve ya iade yapayım diyorum , adamlara bak
  • 13-09-2021, 23:55:01
    #21
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen o muydun habire konularını üstte görüyorum. Ben bizim konuşma kotası dolunca sildim, sonra da bulamadım seni diyorum nerde bu edremitli. Abi kusura bakma aynı paraya mecburiyetten ticaret puanı yüksek olandan aldım mecbur. Yoksa hatırlıyorum senin fiyatta ayarlama yaparız dediğini.
    yaw biladerim sırf benle bir kere konuşup senin gibi unutanlar olmasın diye öne çıkan reklamlar aldım.
    kurumsal plus aldım sürekli konum en tepede

    senle konuştuğumuzdan bu yana 2 hafta geçti. bu süre zarfında nasıl bulamadın beni gözünü seveyim
  • 13-09-2021, 23:57:04
    #22
    uzmankazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle çok geçmiş olsun, forumda bir çok kişi işe başlarken zarar ederek başladı. eğer sermayem var diyorsunuz. size bir uygulama reskinleyip hediye etmek isterim. sizde bu sayede harcama yapacağınız parayı reklam olarak harcarsınız. ne dersiniz?
    Sagolasin hocam. Şu en azından para verip de kendi telefonumda çalışmayan uygulamayı optimize edersen çok minnettar kalırım. Bari param boşa gitmedi derim.

    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 tl için 10 gün çalışılır , sizin suçunuz değil , hizmetin ayıplı olması ben sorun olunca hemen telafi ve ya iade yapayım diyorum , adamlara bak
    Hocam ben de sazan değilim, konularda yer alan "bilginiz olmasa dahi" lafına kandık bir kere. Kategori modlari bunları kontrol edebilse keşke.
  • 13-09-2021, 23:57:21
    #23
    Biri size eksik ya da kusurlu hizmet verdiğinizi düşünüyorsanız hakkınızı sonuna kadar aramalısınız.
  • 13-09-2021, 23:58:26
    #24
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw biladerim sırf benle bir kere konuşup senin gibi unutanlar olmasın diye öne çıkan reklamlar aldım.
    kurumsal plus aldım sürekli konum en tepede

    senle konuştuğumuzdan bu yana 2 hafta geçti. bu süre zarfında nasıl bulamadın beni gözünü seveyim
    Abi sen de yazsaydın ya ne yaptın ne karar verdin diye keşke. Vallahi senin konularına da girdim anasayfadan ama böyle astronot tasarımları vardı. Dedim benim istediğim hizmet 390 gibi bir şeydi 600 değildi diye dedim kendi kendime.
  • 14-09-2021, 00:00:23
    #25
    Açıkcası benim düşüncem bir başkasının pasif gelir modeli yada onun tutturduğu pasif gelir stratejisi bir başkasında tutmaz işlemez yönünde.

    Pasif gelir modelinizi kendiniz oluşturmalısınız. O zaman daha hakim ve başarılı olursunuz.

    Kendiniz üretmelisiniz.

    Hem fikir üretmek bedava.

    Paranız cebinizde kalır.Başkalarının yüzlerce kişiye sattığı fikir hem size rakip doğurmuş olacak hemde işi siz tasarlamadığınız için hakim olmayacak ve başarısız olma olasılığınız yüksek olacak.
  • 14-09-2021, 00:01:33
    #26
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahh edremitli dostum ah (: aynı yerde de yaşıyoruz.
    ne güzel konuştun benle gidip de merdiven altı bayilik mi aldın.

    nasıl kullanacağını onlar bile bilmiyor ki. sana öğretsinler.
    kaldı ki bu hizmette ticaret konusunu açmanın yöntemlerini de bilmeden açmaya elbette cesaret edemezsin.

    sana eklentiyi vermişler kendi başına bırakmışlar.
    birşey diyemiyorum. ne diyim hüsranın için üzüldüm.
    birgün yolun akçay taraflarına düşerse gel iki muhabbet ederiz
    İnsanların duyguları ile oynuyorlar 🙂 bende bir süredir pasif gelir kaynağı arıyorum işin garibi kimseye güvenemiyorum(birde maddiyat sıkıntı vesselam).
  • 14-09-2021, 00:04:01
    #27
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda pasif kazanç yazan birkaç şeyin peşinde koşarken kaybettiğim paralar..

    -apk sitesi alayım dedim, satıcı bir haftadır bana otomatik sistem kurulumu videosu atacak(!)
    -wp rocket bayiliği alayım dedim, satıcı "hiçbir şey bilmenize gerek yok" demesine rağmen kendi sitemde bile düzgün verim elde edemedim. Bu yüzden de ticaret konusu açmak için kendime güvenemedim.
    -mobil oyun uygulama alayım dedim(Forumun en iddialı isimlerinden biri), ona da uygulamayı yaptırdım, uygulama benim telefonda çalışmıyor, sürekli hata veriyor. İletişime geçtim, "bizim telefonlarda sıkıntı yok" diyor, hadi dedim adamın ekmeğiyle oynamayayım, başka bir uygulama ile takas yoluna girdik, ondan da 3 gündür ses yok, hayırlısı. Şikayet konum yakındır.

    Tüm bunlar için de neredeyse 1.000 tlm gitti. Eksiği yok, fazlası var. Yani demem o ki. Bu başlığı okuyan herkes bence bana bir pm atsın. Ben de tecrubelerimi daha detaylı paylaşayım.
    Bu aci tecrubeleri sizde paket halinde ucretli bir sekilde satmalisiniz hocam.
    Saka bi yana gecmis olsun.