Pasif Kazanç Elde Edeyim Derken Eldeki Paradan Olduk
38
●1.200
- 13-09-2021, 23:50:41Öncelikle çok geçmiş olsun, forumda bir çok kişi işe başlarken zarar ederek başladı. eğer sermayem var diyorsunuz. size bir uygulama reskinleyip hediye etmek isterim. sizde bu sayede harcama yapacağınız parayı reklam olarak harcarsınız. ne dersiniz?
- 13-09-2021, 23:52:071000 tl için 10 gün çalışılır , sizin suçunuz değil , hizmetin ayıplı olması ben sorun olunca hemen telafi ve ya iade yapayım diyorum , adamlara bak
- 13-09-2021, 23:55:01yaw biladerim sırf benle bir kere konuşup senin gibi unutanlar olmasın diye öne çıkan reklamlar aldım.Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurumsal plus aldım sürekli konum en tepede
senle konuştuğumuzdan bu yana 2 hafta geçti. bu süre zarfında nasıl bulamadın beni gözünü seveyim
- 13-09-2021, 23:57:04Sagolasin hocam. Şu en azından para verip de kendi telefonumda çalışmayan uygulamayı optimize edersen çok minnettar kalırım. Bari param boşa gitmedi derim.uzmankazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben de sazan değilim, konularda yer alan "bilginiz olmasa dahi" lafına kandık bir kere. Kategori modlari bunları kontrol edebilse keşke.aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-09-2021, 23:58:26Abi sen de yazsaydın ya ne yaptın ne karar verdin diye keşke. Vallahi senin konularına da girdim anasayfadan ama böyle astronot tasarımları vardı. Dedim benim istediğim hizmet 390 gibi bir şeydi 600 değildi diye dedim kendi kendime.mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2021, 00:00:23Açıkcası benim düşüncem bir başkasının pasif gelir modeli yada onun tutturduğu pasif gelir stratejisi bir başkasında tutmaz işlemez yönünde.
Pasif gelir modelinizi kendiniz oluşturmalısınız. O zaman daha hakim ve başarılı olursunuz.
Kendiniz üretmelisiniz.
Hem fikir üretmek bedava.
Paranız cebinizde kalır.Başkalarının yüzlerce kişiye sattığı fikir hem size rakip doğurmuş olacak hemde işi siz tasarlamadığınız için hakim olmayacak ve başarısız olma olasılığınız yüksek olacak. - 14-09-2021, 00:01:33İnsanların duyguları ile oynuyorlar 🙂 bende bir süredir pasif gelir kaynağı arıyorum işin garibi kimseye güvenemiyorum(birde maddiyat sıkıntı vesselam).mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2021, 00:04:01Bu aci tecrubeleri sizde paket halinde ucretli bir sekilde satmalisiniz hocam.Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saka bi yana gecmis olsun.

