Öncelikle çok geçmiş olsun, forumda bir çok kişi işe başlarken zarar ederek başladı. eğer sermayem var diyorsunuz. size bir uygulama reskinleyip hediye etmek isterim. sizde bu sayede harcama yapacağınız parayı reklam olarak harcarsınız. ne dersiniz?
Sagolasin hocam. Şu en azından para verip de kendi telefonumda çalışmayan uygulamayı optimize edersen çok minnettar kalırım. Bari param boşa gitmedi derim.
1000 tl için 10 gün çalışılır , sizin suçunuz değil , hizmetin ayıplı olması ben sorun olunca hemen telafi ve ya iade yapayım diyorum , adamlara bak
Hocam ben de sazan değilim, konularda yer alan "bilginiz olmasa dahi" lafına kandık bir kere. Kategori modlari bunları kontrol edebilse keşke.