mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahh edremitli dostum ah (: aynı yerde de yaşıyoruz.
ne güzel konuştun benle gidip de merdiven altı bayilik mi aldın.

nasıl kullanacağını onlar bile bilmiyor ki. sana öğretsinler.
kaldı ki bu hizmette ticaret konusunu açmanın yöntemlerini de bilmeden açmaya elbette cesaret edemezsin.

sana eklentiyi vermişler kendi başına bırakmışlar.
birşey diyemiyorum. ne diyim hüsranın için üzüldüm.
birgün yolun akçay taraflarına düşerse gel iki muhabbet ederiz
İnsanların duyguları ile oynuyorlar 🙂 bende bir süredir pasif gelir kaynağı arıyorum işin garibi kimseye güvenemiyorum(birde maddiyat sıkıntı vesselam).