Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen o muydun habire konularını üstte görüyorum. Ben bizim konuşma kotası dolunca sildim, sonra da bulamadım seni diyorum nerde bu edremitli. Abi kusura bakma aynı paraya mecburiyetten ticaret puanı yüksek olandan aldım mecbur. Yoksa hatırlıyorum senin fiyatta ayarlama yaparız dediğini.
yaw biladerim sırf benle bir kere konuşup senin gibi unutanlar olmasın diye öne çıkan reklamlar aldım.
kurumsal plus aldım sürekli konum en tepede

senle konuştuğumuzdan bu yana 2 hafta geçti. bu süre zarfında nasıl bulamadın beni gözünü seveyim