Az önce çocukluk arkadaşım ve eski ortağım olan
@halito; ile konu devrimizi R10 moderatörlerinin onayı ile tamamladık. Biz aslında hem lisede sınıf arkadaşı, hem iş arkadaşı, hem de sıkı dostuz. Kavgasıyla, mutluluğuyla, başarısıyla, başarısızlığıyla geçen yılların ardından yollarımızı tamamen ayırmış bulunmaktayız. Kendisi fiziksel bir işte ilerlemeyi tercih etti ve elbette bana da saygı duymak düştü. Her ne kadar hüzünlü bir durumun içinde olsak bile doğru kararlar verdiğimizi düşünüyoruz karşılıklı olarak. Biz, 2018 Temmuz ayında fiziksel işlerimizden istifa ederek girdiğimiz bu yolda, attığımız her adımı birlikte attık. Kimi zaman anlaşamadık, kimi zaman bilgisayarın başında beraber sabahladık. Ortak olarak başlattığımız kişisel projelerimizin sonlanmasının ardından verilen bir boşluk ve hemen ardından ticari ortaklığımızda ki geleceğe yönelik fikir farklılıkları bize en doğru kararın bu olduğunu gösterdi. Her ne kadar konu devrini tamamlamış olsak bile ortaklığımızda tanışmış olduğumuz mevcut iş verenlerim olduğu için yakın zamanda yeni iş alımı yapmayı düşünmüyorum.
Bugüne kadar verdiği emeklerden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum. Belki bir gün yeniden deneriz kim bilir
Hakkımızda hayırlısı olsun diyelim