• 10-09-2021, 23:06:12
    #1
    Az önce çocukluk arkadaşım ve eski ortağım olan @halito; ile konu devrimizi R10 moderatörlerinin onayı ile tamamladık. Biz aslında hem lisede sınıf arkadaşı, hem iş arkadaşı, hem de sıkı dostuz. Kavgasıyla, mutluluğuyla, başarısıyla, başarısızlığıyla geçen yılların ardından yollarımızı tamamen ayırmış bulunmaktayız. Kendisi fiziksel bir işte ilerlemeyi tercih etti ve elbette bana da saygı duymak düştü. Her ne kadar hüzünlü bir durumun içinde olsak bile doğru kararlar verdiğimizi düşünüyoruz karşılıklı olarak. Biz, 2018 Temmuz ayında fiziksel işlerimizden istifa ederek girdiğimiz bu yolda, attığımız her adımı birlikte attık. Kimi zaman anlaşamadık, kimi zaman bilgisayarın başında beraber sabahladık. Ortak olarak başlattığımız kişisel projelerimizin sonlanmasının ardından verilen bir boşluk ve hemen ardından ticari ortaklığımızda ki geleceğe yönelik fikir farklılıkları bize en doğru kararın bu olduğunu gösterdi. Her ne kadar konu devrini tamamlamış olsak bile ortaklığımızda tanışmış olduğumuz mevcut iş verenlerim olduğu için yakın zamanda yeni iş alımı yapmayı düşünmüyorum.

    Bugüne kadar verdiği emeklerden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum. Belki bir gün yeniden deneriz kim bilir

    Hakkımızda hayırlısı olsun diyelim
  • 10-09-2021, 23:09:16
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    İki tarafa da başarılar, belki bu yol daha hayırlı olacaktır. Hakkınızda en hayırlısı olsun.
  • 10-09-2021, 23:10:00
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben teşekkür ederim, belki bir gün yeniden
  • 10-09-2021, 23:08:38
    #4
    adam gibi veda
    • webloggi
    • halito
    webloggi ve halito bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 10-09-2021, 23:12:41
    #5
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki tarafa da başarılar, belki bu yol daha hayırlı olacaktır. Hakkınızda en hayırlısı olsun.
    Çok teşekkür ederim, bizde öyle olduğunu düşünüyoruz hocam

    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam gibi veda
    Teşekkür ederim hocam
  • 10-09-2021, 23:14:09
    #6
    İşler geçici, dostluk bakidir. Dost olarak devam etmeniz önemli ki siz bu aşamayı geçmişsiniz.
  • 10-09-2021, 23:18:23
    #7
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşler geçici, dostluk bakidir. Dost olarak devam etmeniz önemli ki siz bu aşamayı geçmişsiniz.
    Az tartışmamız olmadı aslında ama iş her zaman işte kaldı hocam

    Umarım ikimiz içinde her şey yolunda gider
  • 10-09-2021, 23:23:09
    #8
    Hocam fazla mütevazi, aşırı derecede heybetli ve de son derece akil bir yaklaşım ile yazılan bu yazınız adına sizi sükûnet ile selamlıyorum ve alkışlıyorum .

    Son derece değerli kişilikler ve de karakterler siz değerli insanlar ile genel de baki kalıyor. Asla eksik olmayın, her zaman sizlere ihtiyaç var... !
  • 10-09-2021, 23:27:10
    #9
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fazla mütevazi, aşırı derecede heybetli ve de son derece akil bir yaklaşım ile yazılan bu yazınız adına sizi sükûnet ile selamlıyorum ve alkışlıyorum .

    Son derece değerli kişilikler ve de karakterler siz değerli insanlar ile genel de baki kalıyor. Asla eksik olmayın, her zaman sizlere ihtiyaç var... !
    Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için hocam sağolun varolun