AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fazla mütevazi, aşırı derecede heybetli ve de son derece akil bir yaklaşım ile yazılan bu yazınız adına sizi sükûnet ile selamlıyorum ve alkışlıyorum .

Son derece değerli kişilikler ve de karakterler siz değerli insanlar ile genel de baki kalıyor. Asla eksik olmayın, her zaman sizlere ihtiyaç var... !
Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için hocam sağolun varolun