Hocam fazla mütevazi, aşırı derecede heybetli ve de son derece akil bir yaklaşım ile yazılan bu yazınız adına sizi
sükûnet ile
selamlıyorum ve alkışlıyorum 
.
Son derece değerli kişilikler ve de karakterler siz değerli insanlar ile genel de baki kalıyor. Asla eksik olmayın, her zaman sizlere
ihtiyaç var... !