Konu
Öyle bir konu işte
10-09-2021, 23:18:23
#7
webloggi
BarisSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşler geçici, dostluk bakidir. Dost olarak devam etmeniz önemli ki siz bu aşamayı geçmişsiniz.
Az tartışmamız olmadı aslında ama iş her zaman işte kaldı hocam
Umarım ikimiz içinde her şey yolunda gider