BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşler geçici, dostluk bakidir. Dost olarak devam etmeniz önemli ki siz bu aşamayı geçmişsiniz.
Az tartışmamız olmadı aslında ama iş her zaman işte kaldı hocam

Umarım ikimiz içinde her şey yolunda gider