• 27-08-2021, 19:07:36
    #19
    Ülkede bulunan Afgan, Suriye, Pakistan, Irak, Özbek ve Tacik uyruklular sınır dışı edilmedi.
    Özbek ve Taciklerinde Afganlardan bir farkı yok bunlara Türkmenler, Kırgızlar ve Kazaklar dahil değil.
  • 27-08-2021, 19:09:32
    #20
    Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam onlar karımıza kızımıza baksın 10 kişi bir kişiye saldırsın. Biz kesmeyi düşünmek yerine su içelim. Sizde bir bardak istermisiniz ? Bak bu yara izi bir kadına taciz edip kaçan suriyeliyi yakaladığımda motorda yandı. Hala gelmiş tedavi diyorsunuz.
    Nasılki türklerdede tacizci, pedofililer ve kadın satıcıları mevcutsa, ve bütün türkleri aynı gözle görmek nekadar yanlışsa suriyelileri o şekilde tanımlamakta yanlıştır.
    Geçmiş olsun.
  • 27-08-2021, 19:10:34
    #21
    🏆 SMM-PANEL.NET
    böyle din kardeşlerinin ta
  • 27-08-2021, 19:21:04
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha dün toplu taşımaya bindim durakta durdu 5 kişi geldiler 2'si yetişkin 3'ü çocuk aileler direk boş yerlere oturdular merakımdan süzdüm sadece elinde minimum 10k₺'lik tektaş yüzük ve altın bir yüzük daha vardı bunlar bu kadar fakirse neden bu kadar çocuk yapıyorlar devletin para vermesi dışında bir sebep söyleyin lütfen.
  • 27-08-2021, 19:41:01
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiçbir şeyde genelleme yapmak doğru değil. Her milletin üstün özellikleri olabileceği gibi insan utandıran vasıfları da olabilir. Kötü vasıflı olanlar o milletin yüzkarasıdır. Cezalar caydırıcı olmadığı için tabiri caizse karıya kıza sarkan bir sürü insan vardır. Eğer bunların hepsi çıkarılsaydı milletimizin bireylerinden bazılarının da sınır dışı edilmesi gerekirdi. Buradaki temel sorun çıkarmak değil kapasitenin üstünde mülteci almaktır. Bunu aldıktan sonra sorumluluk alana aittir.
  • 27-08-2021, 19:44:03
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar biri kötü diye herkesi kötülemeyin. Biri ******** diye geneli ******** yapmayın. Biri kanı bozuksa diğerini de ötekileştirmeyin. Türkünde de var Suriyelisinde de var Afganında da var Amerikalısında da var bu tip insanlar. Ne yapsaydık ölüme mi terketseydik din kardeşlerimizi. Kafalarının kesilmesine, esadın zehirli bombalarına maruz mu bıraksaydık dindaşlarımızı. Yüzlerce kafa kesme videosu izlemedik mi ? Ölen bebekleri görmediniz mi ? Hiç mi canınız acımadı onları izlerken.. Lütfen böyle konular açıp insanları kışkırtmayın. Tamam olabilir rahatsız olabilirsiniz bunu dile de getirebilirsiniz ama asasım kesesim geliyor demek ne kadar doğru ? Meksika 10 tane afgan almış. Aldıkları insanlar robotik bilimini geliştirenlermiş. Yani iyisini seçip kötüsünü bırakıyormuş. Biz kimseyi ötekileştirmedik. Ben de bilmiyorum suriyelileri alarak doğru mu yapıldı yanlış mı ama bildiğim tek şey var her insanın bir olmaması. Tıpkı beş parmağın bir olmaması gibi. Ben eminim yarın birgün bir savaş olsa, afet olsa bize sırt çevirmeyip yanımızda duracak bu insanlar. Yangında suriyeliler azeriler hepsi manavgata koştu gördük bunu. Ama suriyeli yardıma gitti diye konuşulmadı. Hep işledikleri suçları konuştuk. Hiç iyi şeylerini görmedik. Geçenlerde bir sınavda hangi sınav adını hatırlamıyorum suriyeli çocuk tüm soruları doğru yapmış ve Türkiye birincisi olmuş. Bunları da konuşun arkadaşlar.
  • 27-08-2021, 20:33:14
    #25
    Ülkenin Cumhurbaşkanı ve İçişleri bakanı utanmadan istifa etmeyip hâlâ görevinde sarayda ejder meyveli smoothiesini içiyor. Yazıklar olsun
  • 27-08-2021, 20:49:04
    #26
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar biri kötü diye herkesi kötülemeyin. Biri ******** diye geneli ******** yapmayın. Biri kanı bozuksa diğerini de ötekileştirmeyin. Türkünde de var Suriyelisinde de var Afganında da var Amerikalısında da var bu tip insanlar. Ne yapsaydık ölüme mi terketseydik din kardeşlerimizi. Kafalarının kesilmesine, esadın zehirli bombalarına maruz mu bıraksaydık dindaşlarımızı. Yüzlerce kafa kesme videosu izlemedik mi ? Ölen bebekleri görmediniz mi ? Hiç mi canınız acımadı onları izlerken.. Lütfen böyle konular açıp insanları kışkırtmayın. Tamam olabilir rahatsız olabilirsiniz bunu dile de getirebilirsiniz ama asasım kesesim geliyor demek ne kadar doğru ? Meksika 10 tane afgan almış. Aldıkları insanlar robotik bilimini geliştirenlermiş. Yani iyisini seçip kötüsünü bırakıyormuş. Biz kimseyi ötekileştirmedik. Ben de bilmiyorum suriyelileri alarak doğru mu yapıldı yanlış mı ama bildiğim tek şey var her insanın bir olmaması. Tıpkı beş parmağın bir olmaması gibi. Ben eminim yarın birgün bir savaş olsa, afet olsa bize sırt çevirmeyip yanımızda duracak bu insanlar. Yangında suriyeliler azeriler hepsi manavgata koştu gördük bunu. Ama suriyeli yardıma gitti diye konuşulmadı. Hep işledikleri suçları konuştuk. Hiç iyi şeylerini görmedik. Geçenlerde bir sınavda hangi sınav adını hatırlamıyorum suriyeli çocuk tüm soruları doğru yapmış ve Türkiye birincisi olmuş. Bunları da konuşun arkadaşlar.
    Suriyeli benim kardeşim arkadaşım değildir Suriyeli ile Azerbaycan Türkünü nasıl bir tutarsın sen ya?
    Yangında suriyeliler azeriler hepsi manavgata koştu
    Siz Çanakkale de Suriyeliler'de savaştı diyen insanlarsınız Çanakkale de Türk, Kürt, Laz, Çerkez vardı cahil, ş..... ve bize ihanet eden bir millet olan Suriyeli hiç yoktu.
    Bir milletin duruşu olur kanı olur kansız araplarla bizi aynı kefeye koyamazsın sen.
    Afgan veya Suriyeli bizimle denk olmaz
  • 27-08-2021, 21:00:26
    #27
    Merhaba,

    devletin mülteci politikası, olayları yönetememesi yüzünden toplumda oluşan siniri gelen mültecilerden çıkarmak ne kadar doğru? Avrupa' yı ve Amerika' yı yabancı karşıtlığı ve ırkçılıktan dolayı kınıyorduk sürekli, şimdi aynısını kendi toplumumuz yapar hale geldi. Bir kendi bilmez sapık, cahil Suriyeli kötü olaylara karışıyor diye neden bundan evini helal kazancıyla geçindirmeye çalışan Suriyeli de nasibini alıyor, onun suçu, günahı nedir? Irkçılık tam olarak budur. Bir milletten bir takım insanlar kötü şeyler yapıyor diye, tüm milletin üzerine bu suçu yıkmaktır. Kendi toplumumuzun seçimlerinden ve o seçimlerin sonucunda gelişen bir takım politik atılımlar sebebiyle bu hale geldik, Suriyeli veya Afganlar yaratmadı bu durumu. Birisi suç işliyorsa içeriye atılır, içeriye atılmadı diye diğer insanlara kızmak yerine gerekli mercilere kızgınlığınızı dile getirin lütfen.