Merhaba,
devletin mülteci politikası, olayları yönetememesi yüzünden toplumda oluşan siniri gelen mültecilerden çıkarmak ne kadar doğru? Avrupa' yı ve Amerika' yı yabancı karşıtlığı ve ırkçılıktan dolayı kınıyorduk sürekli, şimdi aynısını kendi toplumumuz yapar hale geldi. Bir kendi bilmez sapık, cahil Suriyeli kötü olaylara karışıyor diye neden bundan evini helal kazancıyla geçindirmeye çalışan Suriyeli de nasibini alıyor, onun suçu, günahı nedir? Irkçılık tam olarak budur. Bir milletten bir takım insanlar kötü şeyler yapıyor diye, tüm milletin üzerine bu suçu yıkmaktır. Kendi toplumumuzun seçimlerinden ve o seçimlerin sonucunda gelişen bir takım politik atılımlar sebebiyle bu hale geldik, Suriyeli veya Afganlar yaratmadı bu durumu. Birisi suç işliyorsa içeriye atılır, içeriye atılmadı diye diğer insanlara kızmak yerine gerekli mercilere kızgınlığınızı dile getirin lütfen.