Arkadaşlar biri kötü diye herkesi kötülemeyin. Biri ******** diye geneli ******** yapmayın. Biri kanı bozuksa diğerini de ötekileştirmeyin. Türkünde de var Suriyelisinde de var Afganında da var Amerikalısında da var bu tip insanlar. Ne yapsaydık ölüme mi terketseydik din kardeşlerimizi. Kafalarının kesilmesine, esadın zehirli bombalarına maruz mu bıraksaydık dindaşlarımızı. Yüzlerce kafa kesme videosu izlemedik mi ? Ölen bebekleri görmediniz mi ? Hiç mi canınız acımadı onları izlerken.. Lütfen böyle konular açıp insanları kışkırtmayın. Tamam olabilir rahatsız olabilirsiniz bunu dile de getirebilirsiniz ama asasım kesesim geliyor demek ne kadar doğru ? Meksika 10 tane afgan almış. Aldıkları insanlar robotik bilimini geliştirenlermiş. Yani iyisini seçip kötüsünü bırakıyormuş. Biz kimseyi ötekileştirmedik. Ben de bilmiyorum suriyelileri alarak doğru mu yapıldı yanlış mı ama bildiğim tek şey var her insanın bir olmaması. Tıpkı beş parmağın bir olmaması gibi. Ben eminim yarın birgün bir savaş olsa, afet olsa bize sırt çevirmeyip yanımızda duracak bu insanlar. Yangında suriyeliler azeriler hepsi manavgata koştu gördük bunu. Ama suriyeli yardıma gitti diye konuşulmadı. Hep işledikleri suçları konuştuk. Hiç iyi şeylerini görmedik. Geçenlerde bir sınavda hangi sınav adını hatırlamıyorum suriyeli çocuk tüm soruları doğru yapmış ve Türkiye birincisi olmuş. Bunları da konuşun arkadaşlar.