Daha dün toplu taşımaya bindim durakta durdu 5 kişi geldiler 2'si yetişkin 3'ü çocuk aileler direk boş yerlere oturdular merakımdan süzdüm sadece elinde minimum 10k₺'lik tektaş yüzük ve altın bir yüzük daha vardı bunlar bu kadar fakirse neden bu kadar çocuk yapıyorlar devletin para vermesi dışında bir sebep söyleyin lütfen.