Diplomayı başkası alabilirmi
10
●15.785
- 03-09-2012, 00:31:40Akü'nün sitesinde postayla bile yollanabileceği yazıyor.tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekleme:
Bürosuna bizzat gelerek yada örneği verilen form doldurularak ilişik kesme belgesi ile birlikte aşağıdaki adrese posta ile gönderildiği taktirde diplomaları adreslerine postalanacaktır. - 03-09-2012, 00:36:51Üyeliği durdurulduDoğrudur. Ben mezun olduğumda diploma yerine bir belge veriyorlardı neydi onun adı? mezun olduğuna dair bir şeydi işteoceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu başkasına noterden vekalet verip aldırmıştım. Posta yoluyla veya başkası aracılığıyla vermemişlerdi.
- 03-09-2012, 00:39:26Öğrenci belgesi ya da ilişik kesme kağıdı. Bunları kendin alman gerekiyor galiba.tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2012, 00:50:56Üyeliği durdurulduYok öğrenci belgesi değil. Mezun olduğunda diplomayı hemen vermiyorlar da onun yerine bir belge vardı ya işte adını unuttumoceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ona bile noterden vekalet istemişlerdi, diplomayı hiç vermezler sanırım
belkide üniden üniye değişiyordur bilmiyorum.
- 03-09-2012, 00:53:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Geçici mezuniyet belgesi olmasın otvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu başkasına noterden vekalet verip aldırmıştım. Posta yoluyla veya başkası aracılığıyla vermemişlerdi.
ona bile noterden vekalet istemişlerdi, diplomayı hiç vermezler sanırım