• 03-09-2012, 00:26:02
    #1
    Diplomamı başkası alabilirmi arkadaşlar. Babama kimliğimi ve mezuniyet kağıdımı versem akü'den diploma bürosundan diplomayı verebilirler mi_?
  • 03-09-2012, 00:27:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    noterden babanın adına vekalet vermen gerekli dostum
  • 03-09-2012, 00:31:40
    #3
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    noterden babanın adına vekalet vermen gerekli dostum
    Akü'nün sitesinde postayla bile yollanabileceği yazıyor.

    ekleme:
    Bürosuna bizzat gelerek yada örneği verilen form doldurularak ilişik kesme belgesi ile birlikte aşağıdaki adrese posta ile gönderildiği taktirde diplomaları adreslerine postalanacaktır.
  • 03-09-2012, 00:36:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akü'nün sitesinde postayla bile yollanabileceği yazıyor.

    ekleme:
    Bürosuna bizzat gelerek yada örneği verilen form doldurularak ilişik kesme belgesi ile birlikte aşağıdaki adrese posta ile gönderildiği taktirde diplomaları adreslerine postalanacaktır.
    Doğrudur. Ben mezun olduğumda diploma yerine bir belge veriyorlardı neydi onun adı? mezun olduğuna dair bir şeydi işte onu başkasına noterden vekalet verip aldırmıştım. Posta yoluyla veya başkası aracılığıyla vermemişlerdi.
  • 03-09-2012, 00:39:26
    #5
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur. Ben mezun olduğumda diploma yerine bir belge veriyorlardı neydi onun adı? mezun olduğuna dair bir şeydi işte onu başkasına noterden vekalet verip aldırmıştım. Posta yoluyla veya başkası aracılığıyla vermemişlerdi.
    Öğrenci belgesi ya da ilişik kesme kağıdı. Bunları kendin alman gerekiyor galiba.
  • 03-09-2012, 00:50:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci belgesi ya da ilişik kesme kağıdı. Bunları kendin alman gerekiyor galiba.
    Yok öğrenci belgesi değil. Mezun olduğunda diplomayı hemen vermiyorlar da onun yerine bir belge vardı ya işte adını unuttum ona bile noterden vekalet istemişlerdi, diplomayı hiç vermezler sanırım belkide üniden üniye değişiyordur bilmiyorum.
  • 03-09-2012, 00:53:52
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok öğrenci belgesi değil. Mezun olduğunda diplomayı hemen vermiyorlar da onun yerine bir belge vardı ya işte adını unuttum ona bile noterden vekalet istemişlerdi, diplomayı hiç vermezler sanırım belkide üniden üniye değişiyordur bilmiyorum.
    Geçici mezuniyet belgesi olmasın o
  • 03-09-2012, 01:02:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    HKND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçici mezuniyet belgesi olmasın o
    Hah o dediğinden
  • 03-09-2012, 01:13:52
    #9
    1. derece akraba alabiliyordu sanırım.