Yok öğrenci belgesi değil. Mezun olduğunda diplomayı hemen vermiyorlar da onun yerine bir belge vardı ya işte adını unuttum

ona bile noterden vekalet istemişlerdi, diplomayı hiç vermezler sanırım

belkide üniden üniye değişiyordur bilmiyorum.
Geçici mezuniyet belgesi olmasın o