oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akü'nün sitesinde postayla bile yollanabileceği yazıyor.

ekleme:
Bürosuna bizzat gelerek yada örneği verilen form doldurularak ilişik kesme belgesi ile birlikte aşağıdaki adrese posta ile gönderildiği taktirde diplomaları adreslerine postalanacaktır.
Doğrudur. Ben mezun olduğumda diploma yerine bir belge veriyorlardı neydi onun adı? mezun olduğuna dair bir şeydi işte onu başkasına noterden vekalet verip aldırmıştım. Posta yoluyla veya başkası aracılığıyla vermemişlerdi.