tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur. Ben mezun olduğumda diploma yerine bir belge veriyorlardı neydi onun adı? mezun olduğuna dair bir şeydi işte onu başkasına noterden vekalet verip aldırmıştım. Posta yoluyla veya başkası aracılığıyla vermemişlerdi.
Öğrenci belgesi ya da ilişik kesme kağıdı. Bunları kendin alman gerekiyor galiba.