oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenci belgesi ya da ilişik kesme kağıdı. Bunları kendin alman gerekiyor galiba.
Yok öğrenci belgesi değil. Mezun olduğunda diplomayı hemen vermiyorlar da onun yerine bir belge vardı ya işte adını unuttum ona bile noterden vekalet istemişlerdi, diplomayı hiç vermezler sanırım belkide üniden üniye değişiyordur bilmiyorum.