• 18-08-2012, 02:41:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    İstanbul Üniversitesi (kısaca İÜ), İstanbul'da bulunan devlet üniversitesidir.

    18 Kasım 1833'de Türkiye'nin ilk ve tek üniversitesi olarak öğrenim hayatına başlamış olan kurum, Osmanlı İmparatorluğu'ndaki ilk Avrupa tarzı üniversite olarak kabul edilen Darülfünun'un doğrudan devamıdır. Ayrıca İstanbul'u fethinin ertesi günü 30 Mayıs 1453'te Fatih Sultan Mehmet'in emriyle kurulan Sahn-ı Seman medreselerinin devamı kabul edilir.[7] Bugünkü hali 1933'te kurulmuştur.[8]

    2011 yılında, "Dünyanın en iyi 500 üniversitesi" sıralamasına Türkiye'den giren tek üniversitededir.[9] İstanbul Üniversitesi dünyanın en iyi 500 üniversitesi arasında 2006'dan beri yer almaktadır.[10][11] Üniversite, aynı zamanda Asya Pasifik bölgesinin en iyi 100 üniversitesi arasındadır.[12][13] Üniversitede yaklaşık 73.000 lisansüstü, lisans ve ön lisans öğrencisi öğrenim görmektedir. Bu yükseköğretim işlemi 12000 öğretim üyesi ve öğretim elemanı tarafından gerçekleştirilmektedir.


    Forumda konusnu görmedim açayım dedim hemen. Bilgisayar Mühendisliğ İ.Öi veya herhangi bir İkinci Öğretim bir bölüm kazanan varsa ulaşsın bana
  • 18-08-2012, 11:59:50
    #2
    Evet db gittik sonra kapandı konu ben de bu sene iü'deyim
  • 18-08-2012, 20:16:44
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu sene İÜ Bilgisayar Müh. İÖ'e giriş yapıyorum.
  • 19-08-2012, 02:23:13
    #4
    BurakErmeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene İÜ Bilgisayar Müh. İÖ'e giriş yapıyorum.
    umarım ingilizcen vardır. yoksa 1 yıl berbat bir ingilizce hazırlık programına tahammül etmek zorunda kalıcaksın.
  • 23-08-2012, 00:41:29
    #5
    Said Tuncbilek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım ingilizcen vardır. yoksa 1 yıl berbat bir ingilizce hazırlık programına tahammül etmek zorunda kalıcaksın.
    berbattan kastınız nedir?
  • 23-08-2012, 13:13:33
    #6
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    berbattan kastınız nedir?
    berbattan kastım, amacının ingilizce öğretmek olmadığı bir ingilizce hazırlık programıdır.
  • 28-08-2012, 14:35:57
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Halkla ilişkilerdeyim ben de
  • 29-08-2012, 12:45:42
    #8
    http://www.youtube.com/watch?v=i_1pqNdKbRg


    Biraz reklam yapalım Beyazıt hakkında soru sormak isteyen varsa aynı ilçede yaşayan ve 4 yıl Beyazıt'da lise okuyan biri olarak yardımcı olabilirim
  • 31-08-2012, 16:58:03
    #9
    Ya beyler bu üniversitenin sitesi mi kötü yoksa ben mi malım aradığım hiçbir bilgiye ulaşamıyorum.

    Halkla ilişkiler bölümünde hazırlık sınıfı var mı mesela bunu öğrenmek istiyorum. Neden bu kadar karmaşık yaparlar bu siteleri neyin tribindeler anlamadım