BurakErmeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene İÜ Bilgisayar Müh. İÖ'e giriş yapıyorum.
umarım ingilizcen vardır. yoksa 1 yıl berbat bir ingilizce hazırlık programına tahammül etmek zorunda kalıcaksın.