Said Tuncbilek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım ingilizcen vardır. yoksa 1 yıl berbat bir ingilizce hazırlık programına tahammül etmek zorunda kalıcaksın.
berbattan kastınız nedir?