Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ya beyler bu üniversitenin sitesi mi kötü yoksa ben mi malım aradığım hiçbir bilgiye ulaşamıyorum.
Halkla ilişkiler bölümünde hazırlık sınıfı var mı mesela bunu öğrenmek istiyorum. Neden bu kadar karmaşık yaparlar bu siteleri neyin tribindeler anlamadım