Adaletsizlik....
9
●322
- 15-01-2024, 15:15:44iktisat dersinin sınavının test olmasıyla zaten adaletsizlik mümkündü çok iyi beklemiyordum ama 90 civarı beklememe rağmen 80 gelmesi ve hocanın ödev yapanlara ekstra puan ekleyeceğim demesi ve eklememesi ödevlerle alakası olmayan insanların hatta derse gelmeyenlerin 100 alması ya da sallayıp 80 aldım kolaydı hocayı çok seviyorum hareketleri yapan insanları görünce şuradaki adaletsizlik hiç bir yerde yok ben gidip köpek gibi çalışıyorsam diğer öğrencinin emeği önemliyse buna saygı duyar insan ama nerde.....
- 15-01-2024, 15:17:45İktisat, muhasebe, hukuk gibi konulada test sınavı yaparak bu ülkede memur, müşavir, denetmen vs bile olunabiliyor.denizlibilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2024, 15:19:01Sınavın klasik olması adaletsizliğe davet olabilirdi asıl. Serzenişinize anlam veremedim. Puan konusunda ise kendinize güvenin, başkalarının aldığı veya ekstra eklenecek puanın sizin için bir önemi yok.
Ayrıca hassas tartı değil ki hocam bu, 250 gr puan şeklinde ölçülmüyor. 5-10 puan değişimi gayet normal.
Eğitim hayatınızda başarılar dilerim. Umarım bir sonrakinde istediğiniz notu alırsınız. - 15-01-2024, 15:19:41Problem o değil hocam normalde insanların bilgisini ölçüp bu insan anladı mı anlamadı mı diye sınav yapıyoruz ama şu işe bak ki benden daha az çalışan adam benden iyi yapıyor eğer test olursa böyle adaletsizlikler hep mümkün oluyor ben buna karşıyım.Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2024, 15:26:57Hocam anladı anlamadı ders işlerkenki konudur. Kalabalık durumlarda amaç sınava tabi tutup herkesi eşit kıstasa sokmak. Öbür türlü de hoca benim yorumumu beğenmedi diyenler olacaktır. Kaldı ki kalabalık durumlarda test kaçınılmaz oluyor. 1 Milyon kişinin girdiği sınavı test yapmak zorundasınız. 100 kişi içinde bu geçerli olabilir.denizlibilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama şahsi görüşüm iktisata giriş test olamaz. para politikası olamaz. Ama iktisat tarihi test şeklinde olabilir. Matematik bile test olmamalı ama çoğu durumda matematiği test yapıyoruz. Aynı şekilde istatistik, ekonometri vs.
Sizin yakındığınız çalışan anlamayan daha fazla not alması. e onu da kimse bilemez kim çalıştı çalışmadı, kim dersi dinledi dinlemedi...
Benim iktisat özelinde size tavsiyem: Bu şeylere takılmayın. Karşınıza daha büyük adeletsizlikler de çıkabilir ileride. Bunlar sadece mezun olmak için kriterler. Siz kendinize yatırım yapın gerisi kolay. - 15-01-2024, 15:32:52işte işin ilginç tarafı bunu test yaptı ve insanlar yapabilecekleri seviyenin üzerinde aldı bunu kendi arkadaşımdan biliyorum kendileri gelip anlamadığı konularda ben yardımcı oluyordum bunda sonra artık çalışmamı düşürecek gibiyim böyle adaletsizlikler gerçekten insanın motivasyonunu düşürüyor yarın ki sınavıma dahi odaklanamamaya başladım.Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle