Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam anladı anlamadı ders işlerkenki konudur. Kalabalık durumlarda amaç sınava tabi tutup herkesi eşit kıstasa sokmak. Öbür türlü de hoca benim yorumumu beğenmedi diyenler olacaktır. Kaldı ki kalabalık durumlarda test kaçınılmaz oluyor. 1 Milyon kişinin girdiği sınavı test yapmak zorundasınız. 100 kişi içinde bu geçerli olabilir.

Ama şahsi görüşüm iktisata giriş test olamaz. para politikası olamaz. Ama iktisat tarihi test şeklinde olabilir. Matematik bile test olmamalı ama çoğu durumda matematiği test yapıyoruz. Aynı şekilde istatistik, ekonometri vs.

Sizin yakındığınız çalışan anlamayan daha fazla not alması. e onu da kimse bilemez kim çalıştı çalışmadı, kim dersi dinledi dinlemedi...

Benim iktisat özelinde size tavsiyem: Bu şeylere takılmayın. Karşınıza daha büyük adeletsizlikler de çıkabilir ileride. Bunlar sadece mezun olmak için kriterler. Siz kendinize yatırım yapın gerisi kolay.
işte işin ilginç tarafı bunu test yaptı ve insanlar yapabilecekleri seviyenin üzerinde aldı bunu kendi arkadaşımdan biliyorum kendileri gelip anlamadığı konularda ben yardımcı oluyordum bunda sonra artık çalışmamı düşürecek gibiyim böyle adaletsizlikler gerçekten insanın motivasyonunu düşürüyor yarın ki sınavıma dahi odaklanamamaya başladım.