denizlibilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iktisat dersinin sınavının test olmasıyla zaten adaletsizlik mümkündü çok iyi beklemiyordum ama 90 civarı beklememe rağmen 80 gelmesi ve hocanın ödev yapanlara ekstra puan ekleyeceğim demesi ve eklememesi ödevlerle alakası olmayan insanların hatta derse gelmeyenlerin 100 alması ya da sallayıp 80 aldım kolaydı hocayı çok seviyorum hareketleri yapan insanları görünce şuradaki adaletsizlik hiç bir yerde yok ben gidip köpek gibi çalışıyorsam diğer öğrencinin emeği önemliyse buna saygı duyar insan ama nerde.....
İktisat, muhasebe, hukuk gibi konulada test sınavı yaparak bu ülkede memur, müşavir, denetmen vs bile olunabiliyor.